SELAMAT DATANG KE SERBAMAKNENEK ONLINE SHOPPE!


JOM SHOPPING!


Sunday, October 7, 2012

MINYAK BURUNG UNTA


Testimoni 1: 
"Sebelum guna minyak ni, bahu & bahagian belakang badan mak lenguh-lenguh bila tiba musim perayaan (sebab banyak buat kuih untuk raya), tapi lepas guna minyak burung unta warna merah, lenguh-lenguh badan  mak hilang & boleh ambil tempahan buat kuih banyak daripada biasa" -mak siti

Testimoni 2: 
"Saya ada masalah tulang belakang. sakit-sakit dibahagian tulang belakang saya kerap terjadi bila melakukan kerja-kerja berat. namun, setelah menggunakan minyak burung unta warna merah, sakit kurang alhamdulillah"- hidayah

Testimoni 3:
""Tak seperti kanak-kanak sebayanya yang lain, anak saya jarang kena kembung perut setelah saya menggunakan minyak burung unta hijau (botol kecil) untuk disapukan di perut, belakang & kakinya setiap kali lepas mandi. - atul

Testimoni 4:
"Masalah sukar tidur saya pulih setelah saya menggunakan minyak burung unta aromaterapi (pati-warna hijau botol besar). Caranya dengan menyapukan minyak tersebut di bahagian dahi dan kepala sebelum masuk tidur. Memang superb! saya tidur nyenyak sampai pagi! -saadah


* Apa tunggu lagi.... Dapatkan minyak 1001 khasiat ini sekarang! *

*New update: Ready stok hanya ada untuk:
MINYAK BURUNG UNTA (HIJAU-30ML): RM9.00
MINYAK BURUNG UNTA (MERAH-50ML): RM11.00

3 comments:

  1. Salam,Macam mana nk order ni? Bleh bg n0 ph0ne tak?

    ReplyDelete
  2. Sy prlukan sgt minyak burung unta ni.. Tp susah nk dpt kt area kelantan ni.. Kalau bleh pihak kamu tlg msj kt n0 ph0ne sy,.. 0148315095...

    ReplyDelete
  3. kalau exzema nak pakai yang mane?kaler ape?

    ReplyDelete

TQ ATAS KOMEN MEMBINA ANDA! PIHAK KAMI AKAN CUBA MEMBERIKAN SERVIS TERBAIK BUAT KALIAN SEMUA...

SILA ISI & SUBMIT 'ORDER FORM' UNTUK TEMPAHAN. PIHAK KAMI AKAN MENGHUBUNGI ANDA UNTUK PENGESAHAN TEMPAHAN.TQ

SANTAI MINDA